söndag 11 maj 2014

Juicecleans

Börjar med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat denna blogg på en evighet
Men skall verkligen försöka bättra mig

Denna vecka skall jag iaf försöka uppdatera så mycket som möjligt för skall testa något helt nytt för mig

Nämligen en Juicecleans

De flesta har säkert hört talas om det men en snabb sammanfattning är att det rensar ut kroppen på slaggprodukter, samtidigt som du får i dig massor av vitaminer och antioxidanter som gör dig pigg och frisk..
Ja det skall bli spännande att bara dricka smoothies och juicer i 5 dagar, för just nu har jag lite svårt att se hur jag skulle kunna bli "pigg" av detta
Men gillar att testa nya saker, så värt ett försök 

Jag hittade ett ställe i Göteborg som verkar riktigt bra, nämligen Juicekällan



Finns både inne vid Domkyrkan och en vid Kvillebäcken

Där skall jag hämta upp mina juicer/smoothies varje morgon så dom är helt färskpressade
Åkte förbi dem igår för att se vart det låg och kunde inte motstå att testa en grön smoothie
Den fick 5 * vill jag lova, så smakar alla lika gott hoppas jag detta kommer gå bra

Återkommer i morgon när detta startar på riktigt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar