onsdag 14 maj 2014

Dag 3

Yes, dag 3 på min juicecleans och det går väldans bra måste jag säga
Juicekällan gör det lätt för mig med sina goda juicer och smoothies
+ att man blir alltid på bra humör när man hämtar upp dagen "mat"
Super trevlig personal, glada tjejer som verkar brinna för sitt jobb

Dagens överraskning var nog denna gula juice


Såg ut som en god apelsin juice men man vaknade till liv efter första klunken
För denna gula drink bestod av grapefrukt, apelsin, citron, mynta och cayenne
Så det var en pepprig rackare detta
Men var riktigt god då den kändes lite matig med cayenne i
Saknar fortfarande inte mat så mycket
Men när dom stod och grillade hamburgare till kunderna idag och kände doften av grillat..
Jag då vart man bra sugen
Men tog mig min juice och stängde in mig på kontoret så blev man av med det suget =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar