tisdag 13 maj 2014

Dag 2

Dag 2 på min juicecleans och jag har bara en smoothie kvar
Vart lite rädd att jag skulle tycka att det var mycket jobbigare idag, men icke
Har nog vart lite mer frusen, men annars inget annat
Haft en galen dag på jobbet, och då är det alltid så lätt att trycka i sig dålig mat
Så känns smidigt att ha dessa juicer så jag slipper tänka på mat
Skall inte sticka under stolen med att det luktade fantastiskt gott när kunderna rostade bröd i morse
Men tog min smoothie och gick in på kontoret och grävde ner mig i alla offerter så var det löst 


Så här fina var mina juicer/smoothies idag
Fler färger vilket gör det hela lite roligare
Den gröna var i en extra stor flaska så räckte till två mellanmål

Kika gärna in på Juicekällan och läs om deras goda drinkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar